KB RPG #26: Błędy w RPG

Kolejna, 26 edycja Karnawału Blogowego RPG rozpoczęta!

Jak na pewno pamiętacie, przed startem Karnawału ogłosiłem ankietę. Do wyboru były trzy możliwości. Wynik ankiety miał przesądzić o tym, który temat będzie nam towarzyszył przez 26 edycję Karnawału Blogowego.

Ankieta zakończyła się remisem.

Dlaczego ostatecznym tematem będzie "Błędy w RPG"?

Długo nad tym myślałem. Część przyjaciół ten temat mi odradzała. Chyba słusznie, bo sam się w pewnym momencie bałem, że sprowokuje on falę flejmów, jakiej polskie erpegowe piekiełko jeszcze nie widziało. Były też głosy przychylne, łaknące ciekawych wpisów, które przy tym temacie z całą pewnością się pojawią.

Co zwyciężyło?

W grach fabularnych lubię ryzykować. Nie inaczej jest teraz z wyborem tematu Karnawału. Zaryzykuję.

Aby ryzyko nieco zminimalizować zapowiadam już teraz, że nie będę linkował wpisów kogokolwiek obrażających (zwłaszcza wydawców), jak i wpisów opisujących nieprawdę. Wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie... zaczyna się wolność drugiego. Zastanówcie się więc dwa razy nim coś opublikujecie, nie chcę promować flejmów.

Tyle, jeśli chodzi o wstęp. Czas na sedno.
 

Błędy w RPG - jako Gracz, Mistrz Gry, Twórca i Fan

Na pewno podczas Waszej przygody z grami fabularnymi popełniliście wiele błędów lub byliście ich świadkami, a może wykorzystaliście błędy jako element gry? Odgrywając postaci. Prowadząc sesję. Pisząc scenariusze lub inne materiały źródłowe, a może nawet całą grę fabularną. Tworząc różne treści dotyczące RPG.

Napiszcie nie tylko o różnych błędach, ale też o tym, jak sobie z nimi poradziliście lub nadal próbujecie poradzić, a także czego się dzięki nim nauczyliście i co Wam dały.

Karnawał Blogowy RPG #26 potrwa do 4 grudnia

Wasze wpisy, jak zwykle, linkujcie tutaj w komentarzach.

Jeśli jeszcze nie braliście nigdy udziału w Karnawale, nie martwcie się. O tym, jak wziąć udział w tej inicjatywie, a także o poprzednich edycjach przeczytacie na stronie Karnawału Blogowego.

Połamania klawiatury!
 

W KB RPG #26 udział wzięli:

 
Darcane: http://k20rpg.pl/zrob-tak-by-bledy-byly-niemozliwe-kb-rpg-26/

Aeth: http://wiedzmanaorbicie.pl/karnawal-blogowy-rpg-26-bledne-wizje-a-wspolne-wizje/

Zegarmistrz: http://polter.pl/zegarmistrz,blog.html?12865

TPhaster: http://drogarpg.blogspot.com/2011/11/kb-rpg-26-popeniasz-bedy-to-wspaniale.html

Dzemeuksis: http://quodmeturbat.blogspot.com/2011/11/spchlone-skaveny.html

Dzemeuksis: http://quodmeturbat.blogspot.com/2011/11/nie-mam-tego-w-scenariuszu-oraz.html  

XLSelektor: http://xlselektor.polter.pl/KB-26-PrzewinieniaD-b12782

Von Mansfeld: http://allgemeinefestung.blogspot.com/2011/11/kb-26-bedy-w-rzemiosle-rpgowym.html

Kornel: http://hiprpg.blogspot.com/2011/11/kb-rpg-bedy-i-co-z-tego.html

Piastun: http://piastun.blogspot.com/2011/11/karnawa-blogowy-26-bedy-w-rpg-jako.html

Neurocide: http://rzutkrytyczny.blogspot.com/2011/11/bezbedna-gra-fabularna-kb-26.html

Aureus: http://rpgkategorialnie.blogspot.com/2011/11/kb26-bedy-w-rpg-dlaczego-rozum-nie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz